fredag 17 december 2010

FINEST OF PANAMA?


Har haft en härlig vecka här i Boquete. Häpnats över både fantastisk orörd natur och vänligheten och värmen hos människorna jag träffat. Förmodligen platsen jag trivts bäst på under min resa hittills. Idag åker jag tillbaka till Panama City. Lite motvilligt, men samtidigt ska det bli kul att återse mina vänner där. Och på tisdag flyger jag därifrån till det jag sett fram emot så länge, att återigen få trampa på chilensk mark och få bo i min favoritstad Valparaiso.
/Linn


Den lilla staden ligger i en dal på 1060 meters höjd.

Linn på vandring.



Underbara vattenfallet vid Pipeline trail som jag hade helt för mig själv.

På vägen träffade jag på Edwin från Panama City som samlade mossa till sin brorsdotter som vill ha det till att dekorera julkrubban.



Kossa framför bergsvägg som är populär bland klättrare.

Härlig syn i centrala Boquete.

Bästa måltiden hittills. Fantastisk mellanösternmat på Tammys.



Iguana i Caldera

Guiden Feliciano

Vid 40-gradiga källan i Caldera

Favorithimmelfärgen! Vid floden Chiriqui.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar